söööndag

Dagarna har gått i ett nu, så har helt enkelt inte hunnit med min lilla blogg. Har varit hos Olivia och vi bar nere och red Soccan på svalnäs och fotade. Blev riktigt fina bilder så så fort jag får min hårddisk så att jag kan få in bilderna i datorn så kommer de komma upp en liten bildbomb. När jag kommit hem från Olivia åkte jag direkt till ridskolan och hade möte med US. Mötet tog lite längre tid än vi tänkt, nästan tre timmar. Men så blir det när vi börjar prata och diskutera, haha! 
 
Sedan motinerade vi några hästar i ridhuset. Paxade Junior såklart. Han var allt ganska fin, lite stel i vänster men även där lossade han ganska bra i slutet.
 
Idag så står städning av mitt rum på schemat, ligger massa saker och kläder överallt.Har även en del plugg.          I eftermiddag är det årsmöte med ridskolan.
 
530327_298638663572113_86234434_n_large
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback