Resultat

Är trots allt nöjd med dagen! Blev lite lång framridning till LC men han blev mjuk och fin. Inne på banan så segade han till lite och kändes lite spänd. Men han kändes ganska fin och resultatet blev 63 %, absolut godkänt för att vara första gången! Fick gå in på prisutdelningen med ponnysarna och fick en cr-rosett.

Till framridningen till LB så var han så himla fin! Bjöd framåt och allt kändes bra. Sedan inne på banan dog han totalt, gick hur långsamt som helst. Jag red inte utan tänkte mer på programmet och vilket moment som var nästa. 56% blev det och över 50% var ju målet för dagen.

Får tänka på att jag faktiskt inte ridit honom mer än 5 gånger, av dem dressyr. Dessutom var de första gången jag red LB och med tanke på hur det gick i onsdags så gick detta mycket bättre än jag trott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback