15 ♦

♦ jag är superkräsen när det gäller, typ allt, främst mat
 
♦ jag hatar gamla filmer. Vissa går men skulle aldrig i livet sätta på en gamal film jag aldrig sett förut
 
♦ jag föreställer mig alltid det värsta, när det gäller allt för att ↓
 
♦bli besviken är nog de värsta jag vet
 
♦ älskar gossip girl, the vampire diaries och pretty little liars
 
♦ jag har en ovana att säga typ, asså och lixom i typ varenda mening, m.å.s.t.e.s.l.u.t.a.m.e.d.d.e.t.
 
♦ jag borde plugga nu men har noll studieteknik
 
♦ jag vill bli fotograf och bo i L.A.
 
♦ tror min dåliga ridning igår förstörde en hel del...
 
♦ tills i höstas typ vägrade jag rida Junior tills i höstas
 
♦ ridningen och hästarna är absolut de bästa som finns. Ibland så funderar jag på hur det skulle vara om jag skulle vara tvungen att sluta rida. Är hästtjej in i märgen, skulle bryta ihop totalt. 
 
♦ Om ridningen går dåligt kan jag vara helt nere över det i flera dagar och vise versa.
 
♦ hatar att misslyckas, ger heller upp än misslyckas, mindre bra egenskap
 
♦ jag är sjukt mörkrädd
 
♦ hatar om man går typ i korridoren om jag ty p går först så måste jag alltid stanna och vänta tills någon går förbi  mig så att jag inte går först, hatar när de går någon bakom mig
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback