Monday

Måndag idag, tror de är en hel del som börjar skolan idag? Själv så börjar jag inte förens på onsdag.
Har inte hunnit blogga nu de senaste dagarna, har varit hos min fina vän! I lördags så tog vi en mysig uteritt och det var minst sagt en taggad liten Soccan jag satt på, studdsade fram och tyckte att de var såhääääär kul att hoppa de små hindrena i skogen, söto♥ Har även fått rida lille Prinsen igen, gosen! Har en del ridbilder så de kommer upp här i omgångar.
 
Olivia sov hos mig igårkväll och idag så har vi tagit det lugnt och kollat på film. Hon åkte hem för en stund sen. Resten av dagen så ska jag ta tag i mitt rum, det ser ut som tredje världskriget. Ska redigera lite bilder, fixa en header till denna lilla blogg och ikväll är det ridning.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback