Min utrustning (3)

Schabrak!
 
1. Cheval Noir.
 
Detta fick jag av Lollo i julklapp 2010. Det är superfint, vitt med guldig passpoal och Matilda broderat på ena sidan. Sedan har de inga stroppar utan "bommar/bossar" i fram. Superbra altenativ och schabraket ligger bra under sadeln. Tyvärr är det i stl ponny så jag använder de inte längre.
 
Älsklinghhsjulklapp!!
Tack Lollo;D<3bästavänhh(LL)
 
2. Schockemöhle
 
Detta köpte jag begangnat våren 2011 när jag skulle tävla Lucky. Gillar detta supermycket. Dock har de blivit lite urtvättat, men när det sitter på hästen tänker man inte på de.
 
 
3. John Whitaker
 
Detta köptes också 2011. Ville ha ett vitt jag kunde ha på Lucky. Ligger bra under sadeln, supernöjd med de!
 
4. JH Collection
 
Detta fick jag i julklapp denna julen. Har inte hunnit använda de än men hoppas att de ligger bra under sadeln, flr fint är de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback