I´m back!

Hej osv! Jag är sämst på att uppdatera denna lilla blogg men har inte haft tid helt enkelt. 
 
Red igår och ja vad ska man säga. Junior var på alla möjliga humör, känndes som att jag red 3 olika hästar ungefär, haha. Nejmen när vi red fram så var hsn ganska fin, dock så lyssnade han inte riktigt fram. Vi jobbade lite på volter, en med bommar och en med två hinder uppställda. Ibland blev han riktigt taggad och lyssnade inte "bak" alls, för att nästa sekund skita i mina skänklar. Dessutom var han himla tittig och skyggade för dörren x antal gånger, och Linnea var superläskig, knäppo hästi♥ Nejmen de stunder han lyssnade funkade allt väldigt bra!
 
Idag så har jag varit i skolan (ovanligt va?) Kom hem med sena bussen och sedan dess har jag inte gjort mycket mer än att kolla på ett avsnitt av Gossip Girl. Hade tänkt att plugga lite ikväll, men får se hur de blir med de. 
Imorgon blir de ingen sovmorgon börjar åtta istället för tolv, nationellt prov i svenska, here we go!
 

Kommentarer
Olivia säger:

Äntligen

2013-01-23 | 15:00:55
Bloggadress: http://Oliiviiagustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback