12dagarkvaaaar

Uppdateringen är på topp, ohyeees! ;)
 
Har massaaa i skolan nu känns det som, prov varje dag resten av denna veckan. I söndags så anmälde jag mig till klubbtävlingen på lördag. Hade inte tänkt att vara med egentligen men nu var det ju KM och så. Ska hoppa Junior, CR 70cm och KMklassen i 80cm. Har inga som helst förväntningar. Har inte ridit honom så mycket så tar de som de blir. Hoppar 70 för att känna av läget lite eller vad man ska säga. Becks hänger med mig!
 
Och måste bara säga att om 12 dagar åker jag iväg med familjen och en till familj till Turkiet och Alanya. Kommer inte ens ihåg när jag var utomlandas senast, så lten var jag då. Så ska börja kolla vad jag ska ha med mig osv.
Tagga ;)
 

Kommentarer
Olivia Gustavsson säger:

Kommer gå super på lördag! :D<333

2012-09-26 | 13:37:58
Bloggadress: http://oliiviiagustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback