It´s a part of me that you'll never take away, cause this is what I'm made of!

Jag har aldrig blivit så ledsen och sårad som jag blivit i samband med hästar, inget kan få mig att må så dåligt, alla mina depperioder beror på att inte allt är tipptopp på stallfronten. Men jag har aldrig varit så glad som när jag varit i stallet, suttit på en häst och kännt att den ställer upp för mig.

Många tror att hästar och ridsport är lite "piece of cake", dom har helt fel. Det är både fysiskt och psykiskt tufft att hålla på med hästar, våra fyrbenta vänner har en egen vilja och kan lätt skada sig. Saker kan hända på sekunder. 

Men det är värt allt, this is what I'm made of!




Kommentarer
Olivia Gustavsson säger:

<3

2012-05-12 | 15:53:59
Bloggadress: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/
Frida säger:

True!!! <333

2012-05-13 | 12:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback