Fobi

Ska klippa mig imorgon. Jag skojar inte när jag säger att mitt hjärta dunkar i 180km/h när jag tänker på de. Har inte klippt mig på över ett år och sen sist jag klippte mig så har de blivit typ min största fobi. Mår seriöst illa av bara tanken. Jag vet, jag låter sjukt överdriven och det är sjukt att jag känner så. Men mitt hår är det enda jag är nöjd med på mig själv, så de är otroligt jobbigt faktiskt. Men jag tar de ett steg i taget. Har bestämmt att de får toppas 2 cm MAX. Bryr mig inte om att mer är slitet, tar de i min takt.

ångessssssssst x1000000



Kommentarer
johanna säger:

asså jag orkar inte med dig!!!! ditt hår kommer ju inte direkt bli kort för att du klipper t o m 10 cm! de är alltid fint gumman <3

2012-05-12 | 14:46:23
Bloggadress: http://moonjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback