Regning tråkig dag

Hoppas ni haft en fin dag! Men kan gissa på att det regnat hos er.
Här har det ialalfall regnat väldigt mycket vilket ledde till en lång och tråkig innedag och städning.
Nu på kvällskvisten red jag & Kashmir ut och vilken härlig tur!
Han var riktigt fin och mjuk och det var bara en fröjd(visst finns det ett ord som heter så?) att rida han.

Nu väntar duschen på mig och sen ska jag äntligen återförenas med min säng, har dessutom nya lakan och det är så gosigt att det inte finns att sova i nytvättade lakan så kommer sova riktigt skönt i natt.
Imorgon ringer klockan vid kvart över sju(död) och då ska jag jobba!
God natt på er ♥
/Lovisa
 
Dsc02505_large
Ja, så kände jag idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback