Funderar..

# Ska jag orka byta lakan innan jag går och lägger mig?

# Hur lyckades jag duscha utan att blöta ner håret det minsta?
.. okej det finns bara ett svar på den frågan, jag är ganska grym ändå!

# Är det värt att skriva det jag just tänkte?

# Angående det ovan↑, nej.

#
Undra om min väska kommer spricka av all packning iår..?

# Livet är bra orättvist ibland asså.

# Jag orkar inte byta lakan ikväll.

# Ska jag göra klart filmen jag började på nu?

# Vilken film ska jag se sen..?

# Jag gör inte klart filmen nu

# Var det sista gången jag såg min fina lilla Luckybusponny i söndags...?
 
# Kommer jag orka skriva fler punkter?

# nej.

#
punkt.



Kommentarer
Hannah:) säger:

Du är rolig du, SAKNAR DIG!!!!! <3

Svar: haha ;) Saknar dig med! <3 vi får ta och va någon dag när jag kommit hem! <3
Matilda Scander

2012-06-24 | 00:17:22
Bloggadress: http://hannahsphoto.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback