I only miss you when I'm breathing.

Är hemma, sitter i min egen säng och mår så helvetes dåligt att det finns inte. Veckan på björneröd har varit så bäst. Jag har ridit den absolut svåraste hästen jag någonsin suttit på men som samtidigt passade mig som handen i handsekn, älskade lille Arnold♥ Tårarna rinner nu när jag tänker på mina underbara vänner som är timmar bort från mig, skulle göra vad som helst för att vara tillbaka på björneröd med alla nu.
 
Kommer ett mer detaljerat inlägg med mer bilder osv en annan dag, nu ska se på en film och förhoppningsvis glömma att jag är långt borta ifrån de enda stället jag vill vara på och framför allt, långt ifrån de enda jag vill vara med, mina underbara vänner ♥
"En sång om vänskap, trygghet och en sång om något som ger oss hopp.
Och sången är såklart om Björneröd..."
Möttes av detta↑ när jag loggade in på fb igår, världens bästa Linnea!
 

Kommentarer
Linnea säger:

aaawwwwwww......♥♥♥
en sång om VÄNSKAP, TRYGGHET och en sång om nåt som ger oss HOPP...♥♥♥

2012-07-02 | 21:58:12
Frida säger:

Älskade Mattan... <3 Du betyder så mycket för mig, saknar dig något otroligt. Du finns alltid för mig, det betyder ALLT! Jag älskar dig vännen, och vet du, även om vi är timmar från varandra så finns jag alltid där för dig.
Tack för en underbar vecka Mattan, jag saknar dig <3

Du är stark, det vet jag. Jag finns för dig. <3

2012-07-02 | 22:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback