T O R S D A G !

Har nog haft världens chilligaste torsdag! Började halv 9, jag och några till i klassen skulle filma en film till en tävling vår klass är med i, den blev grym! Sedan åkte vi och klippte ihop den på sockerbruket, sedan slutade vi och jag tog 11-bussen hem.

Väl hemma bakade jag Ryttar(fantomen)kaka, mumsigt värre! Sedan kom Hannah och vi gick och åkte skridskor, kallt som tusan. Och som varje torsdag så stod 1.5 h på gymmet på schemat. Blev ett riktigt svettigt pass för oss, eller för mig, Hannah chillade runt och tog massa egobilder på sig själv ;)

Bjuder på två bilder från dagen:

 
Filminspelning;)                                          Kaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback