Ingen röst kvar..

Sitter här med min värmefilt, min nya bästis! Funderar på om det är min grannes gräsklippare som låter, fast de är nog inte så troligt, vem klipper gräset nu lixom? Insåg förut att min kära kameraväska är för liten om jag vill få plats med kameran, båda objektiven, laddare osv. Så ska se om jag kan hitta någon bra som är lite större. Jag och Lollo ska till Göteborg på fredag så ska se om jag kanske kan hitta någon där.
 
Resten av dagen så ska jag fortsätta göra vad jag har gjort hela dagen, inget och vara så tyst som möjligt. nejmen har tappat rösten x antal gånger så kom fram till att de är nog bäst att vara tyst. Sååå intressant...
 


Kommentarer
Ellen säger:

Finfin blogg! Kolla in våran om du vill :)

2012-12-25 | 20:01:31
Bloggadress: http://bakfickeryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback