Grymma dagar!

Sitter nu hemma efter ett par grymma dagar på smögen med Hannah. Har varit ute på havet vid buskär, solat och badat, åkt vattenscooter och fiskat krabbor med kusinerna. Hann även med två rundor på bryggan, fick med mig en tröja och en Piké. Har klickat lite bilder med telefonen som jag kanske lägger upp en annan dag.
 
Imorgon är det tidig uppstigning som gäller. Dagen ska spenderas med shopping i Göteborg med Lollo och Linnéa, kommer bli supermysigt! Så ska krypa ner under täcket så att jag hinner sov ett par timmar innan jag ska upp igen, full rulle.

Kommentarer
Tova & Lina - Ponnysmurfarnas ♥ säger:

Just nu pågår en tävling på vår blogg om ett egendesignat iPhone skal från Iphonebutiken.se. Du får själv välja om du vill ha något särskilt mönster du gillar eller kanske en bild som betyder något för dig - det är helt upp till dig!

 För att vara med i tävlingen är det endast tre enkla steg som ska följas och varför inte ta några minuter till att anmäla sig och ha chans att vinna detta? Här hittar du tävlingen: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/2012/august/vinn-ett-egendesignat-iphone-skal.html#comment



Kram! //Ponnysmurfarna - Tova & Lina

2012-08-13 | 21:19:37
Bloggadress: http://www.ponnysmurfarnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback