Första skoldagen är avklarad!

Då var första skoldagen avklard, jag är redan trött på de! Men det är bara att stå ut. Fick lite papper, nycklar till skåpen osv! Imorgon är det skolfotografering, de enskilda kortet måste bli bra! Eftersom jag började 9:an nu så kommer de sitta uppe i korridoren bland de andra "planscherna" på förgående års avgångselver, och där kommer de sitta läääänge så detta måste bli bra.
 
Ikväll ska jag försöka fixa iordning lite i mitt rum för det är som vanligt kaos och hela soffan är full av kläder! Kanske blir något mer inlägg här, vi får se. Funderar även på att byta ut min nuvarande header och kanske ändra lite i designen för är riktigt trött på denna.
Saknar♥
 

Kommentarer
Lovisa säger:

Saknar ♥

2012-08-20 | 22:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback