The past week

Ojsan, har inte bloggat på en vecka nu, får ta och skärpa mig! ;)

Men kan ju berätta lite vad som hänt de senaste! I måndags så blev min stalldag lite längre än planerat om man säger säger så. Våran påskaktivitet gick bra och barnen verkade nöjda och glada. Sedan så chilla vi lite i huset innan jag och Annika tog in hästarna vi skulle rida. Sedan kom Fanny och Malin också. Vi red kanske vid halv 3. Jag red på Lucky då. Sedan så åkte de anda hem så var jag och Fanny kvar och red de två sista som var kvar. Jag tog Bimbo, har inte ridit henne sen 2010, men hon var superfin!
Var i stallet totalt 11 timmar, näringsintaget bestod av en ballerina och fyra chokladmuffins, hahahaha!

I tisdags va de konfa som vanligt. På onsdagen så hade vi matteprov, gick åt helvete. Sen på kvällen var de ridning på LRK. Jag fick Struppi, och de gick bra.

I torsdags så hade vi USmöte, trots allt så fick vi en hel del "gjort". Igår så fick vi tillbaka matteproven, men vi fuck fortsätta och då gick de bra. Vi fick ochså tillbaka våra bedömningsmojs i biologi. Snacka om att jag blev sur, hade en hel del på A, en del på C och en pytteliten sak på E. Så just nu har jag D, om de inte vore för de lilla på E så hade jag fått B antagligen, suuuuuurt! Mensom tur är så har vi en biologikurs kvar så kanske kan fixa den delen då!

Idag så står städa, putsa stövlar och en springtur på planneringer. Så de är bara att sätta igång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback