Horsemanship

Kolla denna filmen. Helt sjukt fint. Jag vill ochså ha en sån relation till en häst. Man ser verkligen bandet och hur de komunicerar. De hoppar höga hinder, gör dressyrövningar, helt utan utrustning. Amazing!
När vi kanske skulle köpt Polly så var jag fast besluten vid att om hon skulle bli min så skulle jag lägga tid på bandet mellan oss, jag var (är) så himla fascinerad av de som håller på med NH.

När jag skaffar egen häst, antagligen när jag är vuxen, så ska jag träna mycket löst och bygga upp en bra och stark relation till min häst. För i grunden är de A&O, de ger både glädje, och jag är övertygad om att de ochså är nyckeln till framgång!



Kommentarer
Frida säger:

Åhhhhh, vilken underbar film!!! Jag tror som du, det är nyckeln till framgång<33333

2012-04-06 | 10:15:24
Agnes ♥ säger:

har ju börjat med Moje men vi har inte kommit så långt

det tar tid

Men det är så otroligt roligt att hålla på med sånt att han kommer när man bara vänder ryggen till och att han kan långeras utan lina helt amazing håller helt med dig kommer verkligen alltid hålla på med horsemanship <3

2012-04-06 | 10:59:50
Bloggadress: http://livetbyagnes.blogg.se/
Linnea säger:

...WOW...

2012-04-06 | 11:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback