Smögen ♥

Nu när det är minusgrader ute igen så känns sommaren så långt borta. Finns massa roliga saker jag vill göra i sommar. En av de sakerna är att åka till mormor på smögen någon/några kompisar. Tog med mig Hannah när jag och mamma åkte dit några dagar i slutet av denna sommaren. Och det var nog bland de bästa dagarna på lovet!
 
Var bl.a. med mina små kusiner ut på en "ö" (okej, ingen ö direkt, ett berg i havet typ) med deras båt och badade, solade och fiskade krabbor. Åkte även vattenscooter med min morbror, så himlans kul! En hel del tid spenderades även nere på bryggan bland alla små affärer. Älskar smögen på sommaren.
 




Kommentarer
Olivia Gustavsson säger:

jag vill åka med din skitunge

2013-01-10 | 22:19:44
Bloggadress: http://oliiviiagustavsson.blogg.se
Mamma säger:

Ön heter Buskär och det är en ö, vad annars är en ö??:)
Kram mamma

2013-01-11 | 11:50:38
Hannah <3 säger:

DEt var en mkt fin helg! TAck så jäklans mkt att jag fick följa med! det gör jag gärna om! <333

2013-01-11 | 22:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback