Kväll

Då var även denna dagen slut och imorgon väntar skolan. Ställt alarmet på 8 och tar bussen vid 10. Så jag ska inte klaga, hade kunnat ta bussen som går vid 11, men då måste jag gå från Resecentrum till skolan, och de orkar jag inte, lat som jag är. 
 
Borde gå och lägga mig om sådär 10 minuter egentligen, men jag är hur pigg som helst så är tveksam till att de blir så.
 
Föresten så tycker jag att de är riktigt roligt att blogga nu, hoppas att de håller i sig. Har tillochmed gjort en del tidsinställda, stolt! ;)
 

Kommentarer
Malou säger:

Sv: var rädd för att det skulle bli så :(( stackaren! Döm inte henne för hårt, hon har ett hjärta av guld och längtar nog efter tävlingsbanan och långa uteritter! <3

2013-01-08 | 22:21:40
Bloggadress: http://maloousan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback