Ut med de gamla!

Fick äntligen tummen ur igår och rensade ur min garderob som var mer än väl behövligt! Innan var garberoben tvärfull, ändå så hade jag inte alls många plagg jag använde och inte gjort på flera år. Så nu är hela min soffa full av massa kläder som ska bort och det finns lite mer plats för nya kläder. Så ska belöna mig själv med lite shopping.
 
Det kommer nog bli en tur till Göteborg i veckan med några kompisar, men ska framför allt leta efter en klänning och ett par skol till Julbalen då. Men lite andra kläder ska jag nog få med mig!
 
Finns hur mycket som helst jag vill ha nu! Mysiga tröjor, nya skor, en ny ridkavaj osv. Sen är det snart dags för Globen och sedan är de jul. Synd att inte pengar växer på träd! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback