tjooooooo

 
Blir förvånad varje gång jag klickar in på bloggen för att skriva något,  vilket aldrig blir av, och ser att det över huvudtaget är någon som kikar in här varje dag trots den står ganska så tom. Men ska ändra på de.
 
Det har hänt en hel del sedan jag skrev något här! Var ju i Turkiet i Alanya en vecka, skulle inte tveka på att stannat där längre, en vecka var alldeles för kort. Här hemma regnar de konstant typ och prov och läxor är de gått om, särskilt eftersom jag vart sjuk de senaste dagarna, så om någon har en tidsmaskin så lånar jag gärna den!
 
 
Idag så har jag varit så duktig att jag städat och, nej sen har jag inte gjort mer. Men ska snart åka till Olivia, vet inte riktigt vad vi ska hitta på men imorgon så ska vi till LRK och kolla på den nationella hoppningen iallafall och på kvällen så är de ridning i Grästorp, hoppas verligen att jag får Junior, saknat honom de här snart 3 veckorna. okej... Det var konstigt, trodde aldrig att jag skulle skriva de hahaha!
 
 
 

Kommentarer
Frida säger:

Jippie, Mattan's back! <3

2012-10-21 | 19:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback