Höstlov!

Första dagen på detta lov inleddes med dressyr på Olivias ponny Soccan som inte alls var med på noterna idag, hon lossade stundvis och så känndes de som att "nu så" men så gick de inte alls igen. Rikigt kallt och blåsigt var de, frös som bara den trots att jag hade min dunjacka och dunväst över!
 
Om en timme så ska jag åka till ridskolan. Vi i US brukar ha en halloweenkväll varje år och nu är de dags igen. Så ska vara ute i mörkret och skrämma små barn, och jag som är så himla mörkrädd! Kan inte säga att jag gör de frivilligt, haha! Får ha mycket kläder på mig iallafall.
 
 
Bild från i början av passet, lite bättre var hon i slutet iallafall!

Kommentarer
Olivia Gustavsson säger:

hon är lite knas den där ponnyn ibland, haha. :) hoppas det går bättre imorgon!

2012-10-27 | 21:05:00
Bloggadress: http://oliiviiagustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback