Sjukling

Det har stått ganska tomt här nu de senaste dagarna. Men har helt enkelt inte haft något att skriva om. Har varit hemma från skolan hela veckan, hata feber. Så har spenderat de senaste dagarna i soffan och hoppats på att febern och huvudvärken ska släppa. Så det blev ingen ridning på Soccan idag och inget i helgen eftersom att jag inte hinner rida.
 
Den enda gången jag varit utanför dörren på hela veckan va igårkväll. Var iväg på DLG Open och jag som trodde jag var ganska säker på vilken linje jag skulle välja, inte nu längre. Nu lutar de åt de jag velat gå från första början igen.
 
Känns som att jag missat sådär lagom mycket i skolan så nästa vecka blir de massa plugg, tjoho vad roligt..
 
Alanya♥↓

Kommentarer
Johanna säger:

Krya på dig gumman! <3

2012-11-15 | 23:10:29
Bloggadress: http://skogensgard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback