I wonder how it would be if those words would fit in on me?

I’m not that fragile
I’m not gonna break
Not gonna need you if I fall
Not gonna miss you not at all
Not gonna need you if I fall


I’m not that fragile
I'm just that fragile
I’m not gonna break
I'm already broken
Not gonna need you if I fall
It's not a question, if I will fall or not. I'm going to fall, and when I fall,  I'll need you more than ever
Not gonna miss you not at all
I'm already miss you, more than words can tell, even if all of you are not gone, yet.




Kommentarer
Frida säger:

Älskade vännen! <3 Sometimes life's hard, I know, but you'll fix it!!! Älskar dig nu och alltid<33333333

2012-03-29 | 17:47:26
Olivia Gustavsson säger:

Jag älskar dig! <3

2012-03-30 | 16:00:23
Bloggadress: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/
Linnea säger:

Du är så jävla stark, vännen, det vet jag, och du måste förstå det själv!

Våren 2010, den var tuff för dig, eller hur? Och jag vet att du tänker att jag inte fattar ett skit, men det gör inget, för jag förstår det. Men det jag vill påminna dig om är att du tog dig ur det, tog dig upp igen. Du klarade det!

Jag vet att det känns som att det faktiskt inte har varit bra, men det har det! Människan funkar så, man tror att det man känner nu har man känt hela tiden. Men det är inte så, och du klarade dig ur något som var så svårt.

Du är stark. Du är skitstark, och du kommer att fixa det här! Jag lovar♥

2012-03-31 | 17:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback