Hos Lollo

Sitter hemma hos Lollo. Fotade henne när hon hoppade förut så ska försöka få upp några bilder på det någon dag, blev ganska nöjd med ljuset ;)

Känner att det går lite trögt med bloggningen nu men ska försöka bättra mig nu så att de blir lite uppdatering denna veckan för nästa så kommer bloggen stå helt still. Mer om de kommer en annan dag. Men jag ska iallafall sova hos Lollo inatt och imorgon så har jag en hel del som jag behöver göra, men ska försöka fota lite!

Bjuder på en bild på Lollo och Karsten så länge:


Kommentarer
Olivia Gustavsson säger:

lägg upp nu! <3

2012-06-19 | 20:23:12
Bloggadress: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/
Linnea säger:

Ja nästa vecka blir det inte mkt bloggning... :DDD

♥♥♥♥

Svar: Nej ;) <3 <3
Matilda Scander

2012-06-21 | 18:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback