Grattis <3

Ja må du leva, ja må du leva, ja må du leva ut i hundrade år, ja visst ska du leva, ja visst ska du leva, ja visste ska du leva ut i hundrade år.
Ett fyrfaldrigt(tusen faldrigt) grattis på DIN dag.
 
 
Världens STÖRSTA grattis till min allra käraste finaste mega bästaste vän. Du är helt underbar på alla sätt och viss, och även när jag är sur/ledsen och tror det är omöjligt, så får du mig att le och skratta. Du har gjort så mycket fint, nej, mer än fint för mig. Du är och kommer alltid vara min bästa vän. Mer som en underbar syster. Matilda, du är knasig, det ska du veta. Men du är det på världen...s underbaraste sätt. Jag vet inte vad jag skulle gjort/göra utan dig vid min sida, som ALLTID stöttat och peppat mig på det bästa sätt. Alltid uppmuntrat mig, stått bakom mina val och beslut, delat tankar och ord. I mina ögon kan du inte vara annat än bäst. Vi har känt varandra länge nu och fått uppleva mängder med grymma minnen tillsamans, och mer ska det bli. Jag vet inte vad jag ska säga för att du ska förstå hur betydelsefull du är för mig, för det är du verkligen. Jag hoppas verkligen att du haft VÄRLDENS BÄSTA OCH GRYMMASTE dag, för det är du VERKLIGEN VÄRD. Du är VÄRD allt bra. Jag kan inte tacka dig nog för den du är. Jag älskar dig ♥
 
All kärlek och alla kramar från din bästa vän, syster, Lollo. Jag kommer alltid stå vid din sida, oavsett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback