Vinterland!

Möttes av massa snö när jag öppnade dörren imorse! De "össnöade" verkligen. Har nog kommit minst en dceimeter under dagen, riktgt mysigt men fruktansvärt kallt! Humöret är iallafall på topp, de är ju fredag! Har en bra helg framför mig om de blir som planerat. Imorgon kommer nog Olivia och Lollo hit och sover över, blir filmkväll/natt! På söndag så blir de årsmöte med med US och hoppträning. Blir awesome!

min bildbrist fortsätter, kanske kan ta lite bilder med L&O imorgon! Så ni får stå ut med mina älskade "before i die bilder"


1 dm så är jag nöjd! 


Kommentarer
Frida säger:

Men du har väl redan rätt långt hår.. Eller? :)

2012-02-03 | 18:32:54
linnea säger:

Awsome, det låter som att du får en bra helg!<3<3<3

2012-02-03 | 18:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback