Taggad till tusen!

Var hemma från skolan idag med. Men ska gå imorgon, har ingen feber och jag mår mycket bättre. Blir en kort skolvecka för mig för på fredagmorgon åker jag inte till skolan utan till Göteborg med Lollo och Becka! Väl där så ska vi ta oss vidare mot Scandinavium och Göteborg Horse Show, vi ska gå på mässan hela dagen och på eftermiddagen så kommer även Johanna och Agnes och så går vi med dom ett tag för att sedan sova hos dom tills lördagen. Då ska vi till GHS igen och gå på showen med mamma och Josefina! Är taggad till tusen. De blir två underbara dagar med världens bästa vänner, hästar och shopping! Min plånbok kommer nog eka ganska tomt efter de men ;)

Kameran är självklart med!


Förra årets shpping, kommer bli massa mer detta året!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback