Lista

Hur har ditt 2012 varit? Uppochner
  
Vad önskar du att du gjort mer? Saker som jag struntade i.
 
Vad önskar du att du gjort mindre? vet inte

Vem har du umgåts med mest? Olivia och Lollo

Bästa minnenq från 2012? Björneröd, GBGHS, Globen, Alanya 
 
Är det något du har saknat 2012 som du vill ha år 2013? Tävla utanför klubben

Vem/Vilka/Vad saknade du? Att rida Pepzi och Lucky, tävla.
 
Tror du att år 2013 kommer blir bättre? Hoppas de!

Vad gjorde dig riktigt glad i år? Mina fina vänner.
 
Har du några löften inför år 2013? Nope.

Vad ser du mest framemot med år 2013? Horse Show och Björneröd

En låt som påmminer dig om 2012? Don't you worry child.

Det bästa du har åstadkommit i år?: öööööh, inget x)
 
Vad hoppas du inträffar 2013: Åker utomlands, övertalar mina föräldrar att jag ska få en häst!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback