Hösten är på ingång!

Idag har det verkligen märkts att hösten är påväg. Sista augusti imorgon, tiden går fort nu. Denna dagen har kännts som att den aldrig tog slut typ. Har världens jobbigaste torsdagar, inga raster och massa lektioner. Nu sitter jag och försöker få in spanskaglosorna i huvudet.
 
Senare hade jag tänkt att fixa iordning på mitt rum. Vet att jag skriver det nästan varje dag men de blir stökigt hela tiden. Måste fixa iordning lite för imrgon också, ska plocka fram kläder och lite så. Sover hos Lollo imorgon.
 
Ska försöka skriva iallafall ett till inlägg ikväll, satsar på de!
 



Kommentarer
Olivia Gustavsson säger:

varför så fin älskade vän? <3

2012-08-30 | 21:00:12
Bloggadress: http://oliiviiagustavsson.blogg.se
Lovisa Guttman säger:

Finaste vännen <3

2012-09-01 | 19:24:19
Frida säger:

Vilken underbar bild!!! <3

2012-09-05 | 21:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback