Motivation!

Har fått massa motivation till bloggen nu, när jag inte har någon dator, supeeeeeeerbra!;) Men jag ska blogga så gott jag kan från Ipadden, kom gärna med förslag.

Nu så sitter jag framför tv:n och ser på en av mina älskade Harry Potterfilmer, kärlek till dom! I övrigt så har jag bara tatt de lugnt hela dagen. Var dock i stallet och hade stalltjänst kl 7 på morgonen, vi blev inte så många men de är alltid så mysigt att vara i stallet med pratglada människor,att solen sken och att de faktiskt var riktigt varmt trots att de va så tidigt på morgonen! Imorgon blir de stallet igen för att ha påskmojs med US på förmiddagen. Tyvärr så ser inte väderprognosen så fin ut för imorgon:


Kommentarer
Johanna ❤ säger:

Hos oss ska de inte heller vara så fint väder, vi som hade tänkt att rids på långritt... ;) ❤

2012-04-08 | 20:18:01
Bloggadress: http://Http://moonjumper.blogg.se
Johanna ❤ säger:

Sv: tack! Som du och Bellis då eller? ❤❤❤❤

2012-04-08 | 20:37:08
Bloggadress: http://Http://moonjumper.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback