CR imorgon

Tjosi! De här med uppdatering är inte riktigt min grej precis;) nejmen snart har jag en dator att blogga från igen så då blir de bättre. Imorgon så ska jag hoppa clearound på klubben. Skulle ha hoppat IQ egentligen men han har blivit halt så Nina tyckte jag kunde vara med på Moritz, haflingern, vi får se hur detta går. Ska hoppa 70cm har bara hoppat lite markarbete på honom innan men de får gå som de går helt enkelt. Lollo kommer nog imorgon på morgonen och följer med. Ska fixa iordning lite och sen gå och lägga mig tror jag faktiskt!


Kommentarer
Frida säger:

Håller på dig!!! LOVE U!!!

2012-04-22 | 10:11:58
Fanny & Filippa säger:

Fin blogg ♥

2012-04-27 | 19:59:31
Bloggadress: http://syrrornaenstrom.blogg.se/
Frida säger:

Hur gick det? <3

2012-04-28 | 13:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback