Gamla Filmer

Hittade två filmer på min YTkanal på mina och Pollys sista klubbtävlingar ihop ifrpn 2010:
 
 
 
Kommer ihåg den ↑ dagen! Vi skulle hoppa LD, jag tyckte hindrena var hur höga som helst och Polly kändes inte som vanligt och hade gått med två andra innan de var min tur. Att hon var seg när jag red fram, hindrena kändes plötsligt som 1 meter, Pollys nya ägare hade hoppat henne och de var våran sista hopptävling. Allt de blev förmycket för 12 åriga Matilda. Grät som bara den och bad mamma gå och kolla om jag kunde få byta och hoppa 60 cm istället. Men som tur var så va min förra ridlärare i sekretariatet och hon tyckte absolut att jag skulle hoppa. Och som alltid lyssnade jag på henne. 
 
Kommer ihåg att jag nästan grät a lättnad och glädje när vi hoppat klart. När de sedan ropade upp mig som vinnare var lyckan total! Kände mig så stolt att vi hade vunnit mot alla privat ekipage, D-ponnys desutom! ;)
 
 
 
Sista dressyrtävlingen↑

Kommentarer
Maya Lundberg säger:

Hej, nu har jag en tävling där du har chansen att vinna ett eget designat iphoneskal.

Kram på dig!:)

2013-01-13 | 14:50:33
Bloggadress: http://mayaalundberg.blogg.se
Olivia Gustavsson säger:

aww<3

2013-01-13 | 21:11:08
Bloggadress: http://oliiviiagustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback