Sommarlov!

Första dagen på detta sommarlov idag. Spenderade knappt en timme i skolan igår. Var i aulan och lyssnade på när rektorn tjatade på och på lite sång från musiklasserna. Sedan fick vi våra betyg och slutade.

Jag drog till stan med Olivia efteråt och åt glass på Nostalgeek, mysigt värre! 

Senare idag kommer Olivia och Lollo. Då blir det en mysig och väl behövlig tjej/filmkväll! Innan det så ska jag nog ta en liten joggingrunda om inte regnet börjar ösa ner dvs. Sen måste jag putsa mina ridstövlar också. Får hoppas att det blir lite mer sol med, isåfall får jag passa på att sola lite, vill inte vara likblek hur länge som helst.

Ska för övrigt ta det ganska lugnt denna veckan för nästa söndag så rullar bilen mot björneröd!




Kommentarer
emilia säger:

fin blogg :D

2012-06-17 | 19:49:48
Bloggadress: http://baraponnyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback