Var de någon som sa lov?

asåiqoashcöiodscfyewidguowasgpeooooooooooooooool.!!!:DDD

Typ så glad är jag just nu, sportlovet är igång och avslutade skoldagen med att våran grymma klass vann arbetslagets turnering och jag tog tidiga bussen hem! Just nu så chillar jag med datan och eclipse ♥

Lovet blir riktigt roligt! Har bl.a. en tripp till Göteborg och mina fina vänner på schemat! Imorgon börjar dock morgonen med stalltjänst. Sedan ska jag åka och hejja på pappa & lillebror när dom tävlar SM! Och efter de åker jag till Olivia med Lollo och sover där, myyyys med filmkväll och mina fina vänner!


Kommentarer
Linnea säger:

Vad tävlar de SM i?



Saknar dig, älskling!♥♥♥

2012-02-12 | 15:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback