Hej feber

Var ju i stallet hela dagen igår och får väl erkänna att det kanske inte ver det klokaste jag gjort och att jag inte var så frisk som jag trodde. Vaknade av att halsen var helt svullen och gjorde så sjukt ont, massa huvudvärk och feber inatt. Var hemma idag och kommer vara det imorgon med, vill faktiskt gå till skolan för de är så himla tråkigt att vara hemma, men mamma håller inte riktigt med mig ;)
 
Ska ladda in bilderna och filmerna från igår i datorn, så kommer de upp här sen!
 

Kommentarer
Johanna Jinstrand säger:

Då är vi två! Ligger också hemma och är sjuk :( Krya på dig älskling! <3

2012-12-17 | 20:20:09
Bloggadress: http://skogensgard.blogg.se
Frida säger:

Kryyya vännen! <3

2012-12-18 | 21:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback