Feber är min nya bästis

Julia klagade på att jag aldrig bloggade, så bara för din skull, eller inte ;) Nej men har helt enkelt inte haft något roligt att skriva så.
 
I måndags så var jag hemma från skolan med min nya bästis, feber. Gick till skolan tisdag och onsdag för jag hade lite prov och så som jag var tvungen att göra. Men febern har hängt i och var hemma igår och idag. Hoppas på att bli frisk nu då jag har planerat stalldag hela dagen på söndag. Har stallet på morgonen, ridning vid 12 och lucia på kvällen, men de finns inte en chans att mamma låter mig åka dit om jag är sjuk.
 
Så kan inte göra mycket annat än att sitta hemma i soffan idag. Ska försöka blogga lite.
 
fröken soccilito↓
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback