Trädgårdsmästare next?

Igår åkte jag en sväng till Olivia på eftermiddagen för att jobba (rensa ogräs). Vi rensade i över fyra timmar, dock gav vi upp när de började ösregna och skyndade oss in. Och jag säger då de, underskatta aldrig en trädgårdsmästare! Hard Work dedär, framför allt ryggen värker som tusan efter ett tag, men tjände ju lite pengar så då är det bara att stå ut ;)
 
Olivia sov över här igår och idag följer jag med henne hem och sover där. Planen är väl att vi ska hinna jobba lite till också! Nu ska jag dock utföra dagens svårste uppgift, väck och få upp Olivia ur sängen! Wish me luck!
 
Myseeeen!♥ ↑
 

Kommentarer
josefines.se säger:

Jättefin blogg!!♥
Jag har en tävling där man kan vinna ett eget designat iphoneskal, eller varför inte överraska någon annan med ett designat skal?
http://josefines.se/2012/july/tavling-vinn-ett-eget-designat-iphoneskal.html#comment

Hoppas du vill vara med :) Ha en bra dag!

Kramar♥

Linnea säger:

goodie lyckie vännen...! ♥♥♥

2012-08-04 | 17:31:17
Olivia Gustavsson säger:

inte alltid lätt att få upp mig inte ;)

2012-08-04 | 19:41:27
Bloggadress: http://oliiviiagustavsson.blogg.se
Sandra på SSridsport.blogg.se säger:

Vilken SUPERMYSIG bild :) Skulle du vilja göra ett länkbyte med oss? Där vi länkar varandras header i ett inlägg. I så fall, skicka ett mail till oss på [email protected] så berättar vi mer hur vi tänker :) Kramar!

2012-08-06 | 15:40:51
Bloggadress: http://SSridsport.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback