To da stable

Hann med tidiga bussen hem idag, riktigt skönt. Har haft ganska lugna lektioner, enda som vi gjorde något på var på hemkunskapen imorse, där vi gjorde äppelpaj! När jag kom hem så stod bakning på schemat, till cafet på ridskolan. Kladdmuffins blev det.
 
Nu ska jag starx till stallet och rida terminens första lektion, idag är det LRK, på söndag Grästorp. Har bytt grupp nu till gruppen efter mamma, ville inte bara rida dressyr hela tiden ;)
 
Förresten, vill ni ha typ dagens outfitbilder, vet inte om de är intressant men om ni vill ha de kan jag fixa de, kanske inte varje dag men.
 
Har dessutom märkt att mina blogginlägg som jag gör från mobilen inte kommer upp, blogg.se appen är säämst..
 
gamal bild.
 

Kommentarer
Olivia Gustavsson säger:

jag vill!

2012-08-22 | 19:38:36
Bloggadress: http://oliiviiagustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback