Shopaholic!

Jag är helt ärligt talat en riktig shopaholic, haha! Kanske inte extrem men när det gäller ridkläder så har jag riktigt svårt att hålla fingrarna i styr, tur att skara hästsport ligger 40 min bort med bil,  annars hade jag varit pank 24/7 ^^
 
Men nu ska jag verkligen spara. Göteborg Horse Show är i april, och då blir det alltid en hel del shopping. Sedan så blir det ev. även Globen iår, så kanske blir lite shopping där med. Så målet är att verkligen sparasparaspara! Men har några saker som jag "behöver", så förutom det så är det totalt köpstopp iallafall på hästfronten fram till april. Vet att jag antagligen kommer att bryta mitt köpstopp, därför är det inga saker som jag bara vill ha men som är totalt onödiga med på listan: ↓ 
 
# Palladium
# Blå ridbyxor
# Långärmad piké
# Ridkavaj
# Ett nyt hoppspö, har fått någon idé om att jag måste ha ett glitterspö, haha!
 
Kavaj får jag se hur det blir med, beror på lite.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback