Ridning osv

Har haft fullt upp idag och igår så har inte hunnit med att uppdatera men, men.
 
I onsdags så fick jag Atlet, de var mer eller mindre kaos kan man väl säga. Han hängde i handen och jag orkade inte hålla ihop honom. Inte så myxket mer att säga.
 
Igår så tog jag Olivia en sväng på stan, fick med mig en tröja från b.young och ett linne från JC med mig hem. Sedan åkte vi hem till Olivia, jag hjälpte henne lite när hon red Soccan och sedan red vi Annabell och Prinsen, han var riktigt fin och kunde böja igenom honom.
 
Idag jobbade vi först och sedan tog vi hästarna. Jag red Prinsen igen och jäklar vad fin han var. Ville inte sluta rida, han släppte verkligen till och bjöd framåt och jag hade en riktigt bra känsla!
 
Atlet ↓

Kommentarer
Olivia Gustavsson säger:

han såg asfin ut när du red!

2012-08-25 | 21:00:03
Bloggadress: http://oliiviiagustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback