Back on Track!

OKej nu är jag tillbaka! Mamma fixade en ny datasladd i fredags. Men jag har varit på konfaläger hela helgen.

Igår när jag kom hem så kom Lollo och följde med mig på hoppträningen. Jag red på Kingen och det gick ganska bra. Han är så himla smal och spinkig i kroppen och när vi red fram så kändes de inte bra alls. Kan inte rida ordentligt på honom, har aldrig kännt mig så förlång på en häst asså!

Men när vi började hoppa så kändes de bättre. Kingen är trots allt travare men ändå så är nog galoppen och hoppning hans starka sida ;)

Vi körde på lite travbommar och galoppbommar, de gick superbra!

Film:



Idag så har jag en del att göra:

* Skriva klart en SO- inlämning!
* Städa iordning på mitt rum
*Putsa stövlar
*EV, åka till Olivia

Sen så kommer nog Hannah förbi en sväng också!



Kommentarer
Lollo säger:

Tack för en jätterolig dag/kväll <3

2012-04-30 | 13:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback